سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدامات انضباطی برای سالن های زیبایی


آیین نامه رفتار سالن های زیبایی چیست؟

آیین نامه آموزشی به منظور اطلاع رسانی به کارکنان در مورد ارزش های سالن، بهبود کیفیت خدمات و اطلاع رسانی به کارکنان در مورد قوانینی که باید در سالن رعایت شود، طراحی شده است. تعریف آیین نامه مسکن عادلانه را بررسی کرده ایم و در ادامه به تعریف اولیه جریمه می پردازیم.

انضباط چیست؟

هر اقدام، عمل و رفتاری که موجب اعمال مقررات و ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی و در عین حال افزایش روحیه همکاری تیمی و در نهایت انجام صحیح وظایف محوله شود، انضباط نامیده می‌شود.

تخلف چیست؟

تخلف به اعمالی اطلاق می شود که باعث ایجاد اختلال و اختلال در سالن زیبایی و در نتیجه کندی رشد سالن می شود.

عادات و رفتار حرفه ای کارکنان آرایشگاه به طور مستقیم بر فرهنگ آرایشگاه تأثیر می گذارد.

در واقع اخلاق و قوانین آرایشگاه در مورد چهار دیواری آرایشگاه صدق نمی کند، واقعیت این است که اتفاقاتی که در آرایشگاه می افتد، چه خوب و چه بد، تاثیر واقعی بر آرایشگاه دارد. . و درآمد سالن

کلماتی که در آرایشگاه استفاده می کنید روی مشتریان شما تاثیر می گذارد.

ما می دانیم که شخصیت های مختلف در یک آرایشگاه با هم کار می کنند، اما چه بخواهید چه نخواهید، شما و کارکنانتان به همان اندازه که در سالن روی احساسات مشتری نسبت به آرایشگاه خود تأثیر می گذارید، تأثیر می گذارید.

خوب، چه خوب است که قوانین خود را از ابتدا به وضوح بیان کنید تا بتوانید همرنگ کارکنان خود باشید و دست به دست هم دهید و به این قوانین پایبند باشید.

نکته اول: اگر شما یک آیین نامه رفتاری مکتوب داشته باشید و آن را به کارمندان خود بدهید تا در روز اول قرارداد بخوانند و امضا کنند، کارمندان شما قوانین سالن شما را جدی می گیرند و هنگام امضای آنها مسئولیت می پذیرند. تنبیه

نکته دیگر: افراد حرفه ای جذب سالن های حرفه ای می شوند، بنابراین اگر کد انضباطی داشته باشید، به دلیل حرفه ای بودن روند کاری شما به طور خودکار افراد حرفه ای را جذب می کنید.

اگر یک کد رفتاری داشته باشید، کارمندان شما مرزهای شما را می شناسند و سعی می کنند به آنها پایبند باشند.

قانون اول: افراد باید برای مثال در سالن 9 باشند. هر سوم تاخیر به عنوان روز غیبت محسوب و از حقوق کسر می شود.

قانون دوم: افراد در صورت پر کردن فرم مرخصی و امضای مدیریت باید مرخصی بگیرند و در صورت پرکردن فرم مرخصی و مرخصی بدون تایید مدیر غیبت محسوب می شود. در پایان ماه مسئولان 100 هزار تومان جریمه می شوند.

قانون سوم: از آنجایی که مشتری مالک است، حتی اگر مشتری اشتباه کرده باشد، کارکنان حق ندارند با مشتری بی ادبی کنند، بلکه باید با رفتار حرفه ای مشتری را به آرامش تشویق کنند. از بین بردن رفتار بد با مشتری.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که بسیاری از صاحبان سالن می توانند بگویند که ما نمی خواهیم کارکنان را اخراج یا جریمه کنیم، بنابراین انتخاب با شماست، یا باید قوانین بهترین سالن زیبایی تهران را رعایت کنید یا برای جلوگیری از اشتباه کارکنان ادامه دهید. سالن شما تبدیل به یک سالن پر تنش شد.


شما نباید فقط به فکر جریمه برای کارمندان خود باشید، بلکه برای آنها مشوق هایی نیز در نظر بگیرید، به عنوان مثال مشوق های گروهی، به این معنی که اگر رکورد درآمد ثبت شود، همه کارمندان را برای سفر خوب یا برای کارکنان فردی دعوت کنید. دو میلیون هدیه نقدی داده می شود.

به عنوان یک مدیر، به یاد داشته باشید که کارکنان شما باید درک کنند که هدف شما برنده شدن تیم است، نه پیروزی شما. با این رفتار کارکنان شما عاشق شما خواهند شد.

قانون شماره چهار: کارمندان باید قبل از شروع کار لباس فرم خود را بپوشند و صورت خود را آرایش کنند.

قانون پنجم: کارمندان حق ندارند از دستبند و مچ بندهایی استفاده کنند که در گوش مشتری صدا ایجاد کند، این برای راحتی مشتری است.

قانون 6: همکاران حق ندارند در مورد پست های یکدیگر چت کنند. در صورت کشف به آن رسیدگی خواهد شد.

قانون هفتم: مشتریان در حین حضور در سالن از تلفن همراه منع شده اند و فقط در زمان استراحت می توانید از تلفن همراه استفاده کنید.

قانون 8: هیچ کارمندی حق ندارد در حمام در مورد موضوعات مذهبی، سیاسی یا جنسی با کارمندان یا مشتریان صحبت کند.

قانون نهم: تمیز، مرتب و خوشبو باشید. هنگام ورود به سالن حتما به بدن و تنفس خود توجه کنید.

قانون 10: نظافت سالن به عهده هر کارمند سالن است.

قانون 11: سیگار کشیدن در سالن ممنوع است.

قانون دوازدهم: بدرقه مشتریان از خطوط دیگر ممنوع است.

قانون 13: آرایشگران تنبل تأثیر منفی بر عملکرد تیم دارند.

از آنجایی که همیشه باید عیوب دیگران را جبران کنید و آنها نباید به شما اجازه دهند، دیده شدن به عنوان یک آرایشگر تنبل می تواند به اعتبار شما آسیب برساند و هزینه سالن شما را کاهش دهد.