سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟ (مواد کاشت مهم و مفید)


آیا به کاشت ابرو فکر می کنید؟ علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد آن هستید؟ در این مقاله به بررسی کامل این موضوع می پردازیم.

اهمیت روش کاشت ابرو

کاشت ابرو روشی بسیار ظریف و هنرمندانه است که در آن ابرو به طور خاص برای هر فرد طراحی می شود. از طرفی زاویه رویش مو در ابرو بسیار مهم است و با زاویه رویش مو روی سر بسیار متفاوت است. در هر نقطه از ابرو، زاویه رشد نسبت به سطح پوست و نسبت به محل آن متفاوت است. باید رژیم خواب و جهت ابروها را به شدت رعایت کرد تا پس از بالا بردن و رشد ابروها اشتباه و عمود بر پوست نباشد. زاویه و جهت رشد مو در ناحیه ابرو به سه قسمت مجزا تقسیم می شود: تاج، بدن و دم. به همین دلیل این عملیات به دقت و تجربه بالایی نیاز دارد.

کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی رضایت شخصی را به بهترین شکل ممکن تضمین می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. از همه مهمتر اعتماد به نفس و آرامش فرد به دلیل رضایت از چهره او افزایش می یابد.

جایگزینی طبیعی ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو طبیعی روشی مطمئن و مطمئن برای کسانی است که ابروهایشان به دلایل مختلف از بین رفته یا آسیب دیده است، مانند آنهایی که اسکار یا شکستگی دارند یا مدل ابروی طبیعی که مناسب نیست و ایده آل است. آنها کاندیدای خوبی برای این روش هستند.

کاشت ابرو یک راه حل موثر برای جایگزینی ابروها یا اصلاح نواحی کوچکی است که به دلیل برداشتن بیش از حد ابرو، جای زخم یا مشکلات ژنتیکی در افراد افتاده است. کاشت ابرو طبیعی از همان تکنیک های کاشت مو استفاده می کند.

کاشت ابرو

برای افرادی که در حال حاضر از روش های دیگری استفاده می کنند توصیه می شود

کسانی که قبلا از روش هایی مانند خالکوبی، هچینگ، میکروپیگمنتیشن و ... استفاده می کردند. در زمان کاشت، آنها می توانند فریم ابرویی را انتخاب کنند که کل ناحیه تحتانی را پوشش دهد.

بهترین زمان برای پاک کردن تاتو ابرو چه زمانی است؟

اگر مدل تاتو ابرو را دوست ندارید و می خواهید شکل آن را تغییر دهید، توصیه می کنیم ابتدا کاشت ابرو را انجام دهید و سپس از تکنیک های تاتو استفاده کنید. زیرا روش های لیزر یا لایه برداری برای برداشتن ابرو به پوست این ناحیه آسیب می رساند و مدت زمان بهبودی چندین ماه به طول می انجامد و باید چندین جلسه متوالی انجام شود.

تفاوت کاشت مژه در زنان و مردان

کاشت ابرو هم برای خانم ها و هم برای آقایان انجام می شود. کاشت ابرو برای خانم ها مهم است که برای زیبایی صورت، قاب صاف و خط دار در نظر گرفته شود، اما برای آقایان برای حفظ حالت طبیعی و مردانگی صورت، کمی ضخیم، پراکنده و نامنظم انجام می شود. . صورت.

سن مناسب

به طور کلی کاشت ابرو در افراد 18 تا 25 ساله انجام نمی شود، مگر در موارد خاصی که فرد باید تاییدیه پزشکی داشته باشد.

مراحل تعویض چشم

کاشت ابرو با استفاده از موهای طبیعی خود فرد انجام می شود و کاملا طبیعی به نظر می رسد. الگوی کاشت ابرو طبیعی با توجه به سلیقه و نظر فرد و همچنین فرم صورت و سن وی توسط متخصص پوست تعیین می شود و سپس این عمل بدون درد و با بی حسی موضعی انجام می شود. در این لینک می توانید فرم صورت و فریم ابروی عالی خود را بیابید.

آرایش صورت طبیعی

روش کاشت ابرو

در کلینیک آتریسا کاشت مژه به روش FUT انجام می شود. در این روش موهای باریک روی تار (پشت سر) برداشته شده و پشت سر از این قسمت دوخته می شود. پس از جدا شدن و برش، موها در ساختار ابرو قرار می گیرند. بعد از دو هفته بخیه ها برداشته شده و ناحیه کاملاً بهبود می یابد.

نحوه استفاده از بانک کاشت ابرو

از آنجایی که موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از پوست سر گرفته می شود، یک برش کوچک در پوست سر ایجاد می شود تا قسمت کوچکی از مو از پشت برداشته شود و سپس موها در زیر میکروسکوپ به تک تک فولیکول های مو جدا می شوند. به طور جداگانه لازم به ذکر است که پیازهای مو به صورت جداگانه در ناحیه ابرو کاشته می شوند تا ظاهری کاملا طبیعی برای ابرو ایجاد کنند.

زمان برداشت فولیکول

برداشتن فولیکول حدود یک چهارم جراحی طول می کشد.

تعداد پیوندها

تعداد برداشتن از فردی به فرد دیگر بسته به نوع و تراکم ابروها متفاوت است، معمولاً 1000 تا 1300 ریشه مو از هر دو ابرو برداشته می شود.

اهمیت نحوه ایجاد شکاف در جایی که مو قرار می گیرد

یک سوزن مخصوص برای ایجاد صدها شکاف ریز در ناحیه ابرو با دقت بسیار زیاد استفاده می شود. قطر این منافذ باید بسیار کوچک انتخاب شود. اگر منافذ بزرگی دارید، خروجی ابروی شما ضخیم و غیر طبیعی خواهد بود. موهای کاشت باید خیلی نزدیک به هم قرار گیرند تا پوست زیر ابرو قابل مشاهده نباشد و در این جلسه درمانی معمولاً 300 تا 500 گرافت برای هر ابرو اعمال می شود.

وقت کار

کاشت ابرو یک عمل سرپایی با بی حسی موضعی است، بنابراین نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. این فرآیند معمولاً حدود 5-6 ساعت طول می کشد. مدل ابروی مورد نظر به راحتی توسط متقاضی قابل طراحی است و عمل جراحی بر اساس آن طرح انجام می شود. در این مدت تمام تلاش ما برای حفظ آسایش و آرامش شماست و پذیرایی کامل (صبحانه، ناهار و میان وعده) در محیط اتاق VIP ما ارائه خواهد شد.

پس از کاشت، ابروها جاری می شوند

ریزش مو طبیعی است زیرا مانند کاشت موی سر، کاشت مو در عرض چند هفته پس از کاشت شروع به ریزش می کند.

مشابه ریزش مو، اکثر موهای مژه در مرحله تلوژن به ریزش ادامه می دهند و رشد آنها پس از حدود 3 تا 4 ماه به حالت طبیعی باز می گردد. پس از 6 ماه، 50 تا 60 درصد از نتایج نهایی پیوند چشم قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولا پس از 9 تا 12 ماه رخ می دهد.

ترمیم کاشت ابرو

نیاز به ترمیم ابروها بعد از 6 ماه مشخص می شود. زمانی که موهای کاشته شده از جاهای دیگری غیر از ابرو برداشته شود، نتیجه بعد از این مدت مشخص می شود زیرا با کاشت سرعت رشد مو کاهش می یابد. معمولا توصیه ما این است که در این مرحله ابروهای کاشته شده را با استفاده از روش هایی مانند مزوتراپی تقویت کنید و نیازی به ترمیم نیست. مزوتراپی سه هفته پس از کاشت ابرو شروع می شود و در 4 جلسه هفتگی انجام می شود.

توصیه های بعد از کاشت ابرو

تماس مستقیم دست با ابروی پیوندی در روز اول پس از عمل ممنوع است.

نواحی اطراف ابرو و چشم را با آب مستقیم نشویید.

به مدت یک هفته روی این نواحی آرایش نکنید.

پس از کاشت ابرو طبیعی باید از پماد آنتی بیوتیک برای محافظت در برابر عفونت استفاده شود.

یک هفته پس از کاشت، امکان شستشوی معمولی صورت وجود دارد.

ابروهای درج شده قابل رنگ شدن هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

موهای مورد استفاده در کاشت ابرو از بانک موی انسان گرفته می شود و با توجه به اینکه موهای ابرو به طور منظم رشد نمی کند و بر خلاف موهای سر پس از مدت کوتاهی رشد نمی کند، باید به طور مرتب توسط فرد کوتاه شود. تمیز شود

عوارض بعد از کاشت ابرو:

جراحی کاشت ابرو محدود است، بنابراین عوارض جانبی آن بسیار کم و ناچیز است. اگر این روش زیر نظر متخصص پوست و مو انجام شود، مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

اگر این کار توسط افراد کم تجربه و غیرحرفه ای انجام شود، احتمال عفونت در محل یا جهت و بدخوابی رویش موهای زراعی وجود دارد. در صورت بروز این مشکلات، ترمیم چشم بسیار دشوار است. بنابراین توصیه می شود در انتخاب متخصص پوست و مو نهایت دقت و احتیاط را به خرج دهید.

در کاشت ابرو تزریق ماده بی حسی کمی دردناک است زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است.

واکنش بدن افراد مختلف متفاوت است. در برخی موارد ممکن است تورم یا کبودی وجود نداشته باشد. در صورت بروز این حالت، تورم اطراف چشم نسبتاً کوتاه مدت است و معمولاً پس از یک شب جراحی به سرعت از بین می رود.

کبودی، تورم یا التهاب در ناحیه ابرو ممکن است پس از کاشت ابرو طبیعی ایجاد شود، اما همیشه این شانس وجود دارد که برخی از عوارض دیگر مرتبط با این جراحی را مشاهده کنید.

ادامه مقاله: https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز